Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-30 12:07:21
On 2017-03-30 11:52, MRT wrote:

> Lyg ir buvo kazkur terminas, kad diskusija ne vien apie "PIGIAU"..
> Tipo praktiskiau, patogiau, racionaliau ir panasios variacijos..

> Manau jei nuskilo, tai ko gero pigiau (as tikrai nesu nauju auto
> salininkas, jos tinka, kai skelbimu paieskos uzknisa, tada spjauni,
> nusikeiki ir nulioja jami).
>
> Tik 2 pirkimai vs 1 pirkimas = turi du kartus pasisekti loterijoj perkant,
> ir dar bus reikalu su pardavimais du kartus dazniau.. kai kam karma
> tokia gera nebuna..

> Sitoj vietoj as irgi nesigincysiu, tik pritarsiu, kad perkant nauja -
> [...]

Tikrai ne autopliusiniai. Tas pats draugas autopliuse daugiau negu pora
menesiu ieskojo. Ir kai viena pirko, ir kai kita. Nebuvo ju autopliuse...
Ir mano pirktu auto nebuvo autopliuse... Kai veze demo tribecas (keitesi
modelis, demo surinko vokietijoje is partnerio salonu), tai atveze pilna
trala ispardave per savaite, pritruko, dar trala veze. Kolega jau is
antrojo tralo eme...

Audrius K.