Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ?nauj?auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 08:47:06
On 2017-03-30 21:06, Linas Petkevičius wrote:
> Diskutuoti galima, bet esmes nekeicia - palyginimas su ginklo saugojimu
> nekorektiskas. Ginko atveju jo laikymo taisykliu pazeidimas savaime yra
> pazeidimas Tuo tarpu nesaugomo automobilio palikimas gali buti tik
> aplinkybe, nustatant kalte.

Jei auto bus paliktas nerakintas su degimo rakteliais spynoje - sunkiai
isivaizduoju, kaip tu paneigsi savo kalte. Jei zinai kaip, papasakok.
Visiems bus idomu. Tik klausimas, ar teismas patikes. Dar gali pats
pasiieskoti, ka istatimiskai keicia tai, kad auto yra "padidinto
pavojingumo saltinis". Situo jis yra lygus su ginklu, deje.

> Ir pagal tavo logika tu gi irgi visada palieki automobilo taip, kad juo
> gal pasinaudot kitas asmuo. Netiki - nesunkiai tau tai irodysiu.

Babandyk irodyti. As esu tikras, kas teismui uzteks to, kad rakteliai
buvo mano kiseneje - reiskia as pasirupinau (pagal taisykles ir
reikalavimus ), kad auto nebutu prieinamas kitiems.  Ir is tikro -
nelabai isisvaizduoju, kaip 7-tynmetis vaikas uzvestu auto, kuris yra be
degimo raktelio. Taip netycia, zaizdamas.
Amerikonai, i daug ka blaiviai ziurintys, pagal istatymus lygiai taip
pat saugo ir auto, ir ginklus. Paliekant ginkla vaiku kambaryje
(juokauju, bet praktiskai kazkaip taip.) uztenka jam per vamzdi perverti
spynos troseli ir uzrakinti spynele. Gal parodyti, kokio tai lygio
spynele?  Cia tik pas mus sureiksminamas ginklo pavojingumas, o auto
laikoma visai nepavojinga...

Audrius K.