Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ? nauj? auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-27 11:28:53
Sveikas protas sako, kad šeimai užtenka ir paprasto universalo (kelis metus
visai patogiai važinėjom su volvo 850).
Bagažinė vis vien skirta šuniui, o vietos bagažinėj trūkumas nesunkiai
sprendžiamas už 300€ užmetant bagažinę ant stogo.
Tam daržinės R18 ratais nereikia :D

"eSSas"  wrote in message news:obaheo$307$1@trimpas.omnitel.net...

"Tomas" <t@t.lt> wrote:
> Ra?ydamas savo ?inut? a? buvau kelis kartus pamin?j?s s?vok? "mandavo?k?",
> bet paskui i?cenzˆxravau ...

Politkorektiskas saukimas fleimui. Kognityvinis disonansas in your face ;-)

Pagal ivardintus poreikius reikia darbinio kibiro, toki ir rinkis. O seimos
(?) poreikius brangiai darzinei realizuosi tada, kai bus is ko

S.