Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis?nauj?auto?
Autorius: default
Data: 2017-03-28 16:35:35
ai nzn, as vartotojas buvau nisigilinau kas ten kaip.
Bet nepatiko plasmasiu kokybe, triuksmas salone, sedynes.
Aisku daug blizguciu turejo bet naudojami jie 0,5% laiko.
na dar tai tojotai sugebejo variklio blokas skilti bet cia jau isimtis
manau. Su volva atvyniota virs 200k ir blogiausias kas buvo tai limp
mode bet visada iki serviso pati nuvažiuoja. Su naujais auto taip
dazniausiai nesigauna.
Aišku jei dabar reiktu rinktis tarp 15 metu senumo xc90 rinkciausi kazka
naujo. Bet jei xc90 pakeitus i koki xc70 III jau pagalvociau.