Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo diena - ar verta pradet dairytis ? nauja auto?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-03-29 08:58:38
Man sita situacija truputi primena mano vienos darbuotojos vyra - pagerianti
murziu,plyteliu klojeja (nezinau ar tempia iki tokios kvalifikacijos - cia
kodinis pavadinimas). Kai man nusipirkus ne premiuma is salono uz kazkur 25
kEUR, su uzuojauta ir zinovo tonu buvau uzklaustas - o tai kodel pirkau X
marke ir modeli, nes jis tai butu uz tokius pinigus geriau pirkes Y arba Z,
nes tai jau rimtos tackos.

PIRK BLIA!!! Uz savo 200 metu alga,kurios tu vistiek nesutaupysi, nes puse
prageri. Va taip kazkaip.