Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: spakainas
Data: 2017-03-30 14:49:28
O šitą - davai aCipisk nuo mano nuomonės, reikšk saviškę, bet kažkaip
atskirai.
125 nes gana elastingas, ir traukos jau normaliai, toks visai +-
balansas tarp ekonomijos ir galios. Sąnaudos pagal popierius net biškį
mažesnės už 103 versiją, natūroj irgi gausiai džiuginančios. O kad
trauka nesiskiria tai bobutėms pasakok. Ir apskritai Dainiušai, užpisai
jau su savo "nuomone" po kas antru postu.