Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-30 13:53:17
Ir aš džiaugiuosi tavo pasisekusiu gyvenimu!

"news reader"  wrote in message news:obil8e$jt7$1@trimpas.omnitel.net...

fenix@w <muilas@ant.muilo> wrote:

> sitoje vietoje jamkim uz omeni, kad vis dar egzistuoja ne tik direct
> injection pasiula, kuri dujinasi. ir tas "10L kuro 100km" po 0.55ct uz
> litra nera taip skausminga. butent mano variantas. duju irangai
> uzpuliavus - realiai pasijaute, nors 80% auto naudojama darbas-namai

Sitoje vietoje noretusi pasiulyti Golfa 1.6 74kw su neuzmusamu
priestvaniniu benzininiu varikliu ir klasikiniu automatu!!! Ne dsg!
Rinkites golf 4 ar golf 5 kebule...

Na bet kadangi cia svaiciojama apie idealia masina ir dar uz banko paskola
tai kazkaip susilaikiau.