Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-27 13:44:15
Tai va, mes nežinome ar po kelių metų to dyzelio dar kam reikės ir Lietuvoj. 
Gal irgi bus nepalanki mokestinė politika pritaikyta.

Benzinas tylesnis, mažiau vibruoja, auto auto lengvesnis, greitesnis. Net 
audinėse ir bmw dyzelio nesugeba taip užizoliuot, kad nesijaustų, ką kalbėt 
apie eilines mandavoškes.


"Arj"  wrote in message news:obaptg$cs7$1@trimpas.omnitel.net...

geriau isbandyk viena ir kita, o ir rinktis gali pagal lizingo imoka - ji
ziurek skirtinga bus, nes likvidumas dyzelio ir benzo skirtingas.
pagal tai kas dabar - dyzelis nemokamai, nes tuos 1.5kEur atgausi kai
pardavinesi.
del malonesnio vaziavimo - dar klausimas, su mazalitraziu benzu gali uzknist
"grezti", o dyzelis, kad ir mazalitrazis, bent turi jausma "kad traukia",
garsas abieju gali buti vienodas arba dyzelio net mazesnis. As mazalitrazi
benza imciau tik automata, o jei mechanine - tai ir dyzelis ok. Benzino
privalumas - jei varinet I europa, ten kai kur dyzeliai jau "baninami".

"Tomas"  parašė naujienų news:obapb5$ca4$1@trimpas.omnitel.net...

Pvz. Opel Astra 1,4 turbo benzo sąnaudos užmiesty deklaruotos 1,2l didesnės
nei analogiškam dyzeliui. Važiuojant 30k per metus teorinis sutaupymas su
dyzeliu ~500€. Perkant naują dyzelis kainuoja 1500€ daugiau, t.y. teoriškai
dyzelis atsiperka per 3m. Bet tik teoriškai nes nežinome ateities kainų (gal
dyzelinis kuras bus padarytas brangesniu už benziną), be to benzu maloniau
važiuot.