Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-28 10:32:18
Nu tai va, man įdomu ar auto su šiuolaikiniu daunsaizintu benzu realiomis
sąlygomis lygiu plentu, kuriame nėra miestelių tik keliose vietose apribota
iki 70km/h, su kondyške, važiuojant kruizu ant 98km/h gali tilpti į
5l/100km, o dyzelis tarkim į 4-4,5l/100km.

"Slavikas"  wrote in message news:obd1a1$l6k$1@trimpas.omnitel.net...

Mūsų istorija:
Žmonos darbinė mašina 2010m Civic 4D, 1.8 (140AG) benzas, AT, klima
visada ant "Auto".
Rida kai ją gavo - 75000km.
Kiekvieną darbo dieną nuvažiuoja ~120 km, užmiesčio keliais, ramiu stiliumi.
Realus sąnaudų vidurkis - 6,1 l/100km (gamintojo deklaruojama "extra
urban" sąnaudos - 5,5 l/100km)
Ar ši mašina mažalitražkė - nežinau, jos salonas erdvesnis nei 2004m V70 :)