Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo diena - ar verta pradet dairytis ?naujaauto?
Autorius: autopagalba
Data: 2017-03-28 14:54:45
As vaziuoju su tuo, kas man patinka. Ir man maziausiai idomu ka
 aplinkiniai apie tai galvoja. Kad ir mano paminetas V8 variantas
 - koks 99% kaimynu net nesupras ka tai reiskia ir kas ten po
 kapotu.

O pavyzdys buvo atvirkscias - apie tokius, kurie jauciasi pakyleti
 isvaziave su kibiru is salono. Ir tokiu daug yra!

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/