Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-03-29 00:07:26
tai jei su malonumu, tai praranda prasmę bet kokios diskusijos, nes 
kiekvienam bus savaip ir to paties automobilio gali ramiai skirtis 2x :)

Taip, kalbėt lygint galima tik apie tas, kai ekonomaizaris žalioj zonos. 
visa kita yra individualu ir neverta jokio aptarimo.


3/27/2017 11:14 PM, Audrius K. rašė:
> On 2017-03-27 19:00, Dainiushas wrote:
>> na tai o kokį važiavimą reikia turėt omeny kalbant deklaruojamų sąnaudų
>> kontekste?
>
> Deklaruojamos sanaudos - tai vaziavimas ant stendo be oro
> pasipriesinimo, be kondiskes, be sviesu, ir dar daug be ko. Ir tie gauti
> teoriniai skaiciai tik truputi koreliuoja su realiomis sanaudomis. O kas
> yra realios sanaudos, reiktu pagalvoti, padiskutuoti ir bandyti
> susitarti: ar tai gautos vaziuojant bijant paliesti gazo pedala ir
> ekonomaizeriui visa laika esant zalioje zonoje, ar vis tik vaziuojant
> daugiau maziau maloniai, kazkiek paspaudziant gaza, judant su srautu,
> uzmiestyje vaziuojant max leistinu greiciu,  bet nestartuojant nuo
> sankryzos prakasais ir nevaziuojant rezimu gazasdugnas-stabdis.
>
> Audrius K.
>
>>
>>
>>
>> 3/27/2017 6:34 PM, Audrius K. rašė:
>>> On 2017-03-27 18:11, Dainiushas wrote:
>>>> bet mes lyg vis dar apie tai, su kiek automobilis gali važiuot, o ne
>>>> kiek galima jam sušert?
>>>
>>>
>>> Skirtingi vairuotojai skirtingai isivaizduoja "vaziavima" : vienam
>>> ekonomaizeris visa kelia neisliptu is zalios zonos, kitas mina gaza
>>> taip, kad "vaziuotu", kaip iprates, ir tiek... Ir kuro sanaudos gali
>>> stipriai skirtis...
>>>
>>> Audrius K.
>>>
>>>
>