Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ?nauj?auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-30 15:11:22
On 2017-03-30 13:33, Sail wrote:
> Vat tas ir uzpisa. Nusprendzia uz mane kaip man savo automobili saugot.
> O man patogiau kai raktelis spynoj, tada jis nepasimeta.

Tu sito negali nuspresti. Tai yra nuspresta istatymu, ir tu PRIVALAI jo
laikytis Rakto degima palikti NEGALIMA.

Audrius K.
P.S. Kad newsu kaubojai nesigincitu: auto yra padidinto pavojingumo
priemone, ir, ja paliekant, reikia pasirupinti, kad kiti negaletu
pasinaudoti. Jei kazkas pasinaudos ir padarys, ir paaiskes, kad raktas
buvo spyneleje, ponui reikes uz tai atsakyti.