Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-30 10:43:20
On 2017-03-30 10:34, Tomas wrote:
> Greičiausiai tai buvau ne aš, nes tribekos šūdu tikrai nelaikau. Čia ne
> vienas Tomas rašinėja.

Tada atsiprasau.

..

> Šiaip aš visom keturiom už tribekas ir xc90, bet pilti 10l kuro 100km,
> kai už jį niekas nemokės man pereboras.

Kiekvienam savo.

> Todėl akiratyje ir atsirado mandavoškės.

Na, kai as daug sedziu uz vairo, tai mandavozkes isbraukiau is galimu
auto saraso. Pries darba ar po darbo vaziuodamas as noriu ilsetis... Del
to renkuosi tokius auto, su kurias keliones manes nevargina. Ir, kadangi
auto reikalingas man kas diena,  tai dyzelius isbraukiau is galimu
saraso, nes per 10 metu buvo bent 2 kartai, kai nauji dyzeliai stovejo
autostrados pakrastyje kas 5-10 km ziema del uzsalusio kuro (kuri jie
uzsipyle kolonelese...)

Audrius K