Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo diena - ar verta pradet dairytis ? nauja auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-30 10:28:51
Tikiuosi po tokios logorėjos palengvėjo?

On 2017-03-30 09:36, Tomas wrote:
> Tai žodžiu man reikia įtikint žmoną mokytis vairuot

Kaip TAU - tikrai nereikia. Juk pats spesi ir zmona pavezioti, nuvezti i
darba, ir vaikus, ir i parduotuve, ir 45 km i darba ryta vakara. Per
pietus, jei kas, spesi namo grizti. Kas tie 45 km.

  (bandžiau, klausimas
> iš mano pusės nebekeliamas, kai užsimanys - išmoks), ir pirkti
> mažiausiai du

Nafig tau 2. Perki viena kibira is salono, ir juo dziaugiesi. Ir pofig,
kad tikimybe, kad tavo naujas kibiras neuzsives ryte yra didesne
(puikiai prisimenu, kaip kolega, kurio kieme stovejo keliu menesiu auto,
keikesi atlekes i ofisa, kad auto stovi ir net nebando vestis, nors is
vakaro vaziavo puikiai. Ir kaip ji dyleris pasiunte - na, buna,
nesiveda, ka mes padarysim. Pabandyk atjungti akuma, gal pades, o jei
ne, pristatyk mum auto, ziuresim. O, dabar jau vedasi, kame problemos),
negu ta, kad neuzsives 3 metu su jau isgaudytomis problemomis auto. Ir
pofig bendrai, kad neuzsivedimo tikimybe labiau priklauso nuo auto
modelio, o ne nuo skirtumo 1men ar 4 metu yra auto. Kaip tau, tai imi
tau labiausiai patikusi naujo auto pasiulyma, ir perki ta auto. O kai
ryte tas tavo auto neuzsives, tai irgi pofig - juk garantinis, tai jis
pats teleportuosis i dilerio servisa, o pas tave stoves tau personaliai
teleportuotas pakaitinis auto... Tau tikrai nereikalingas antras auto,
tau visas teleportavimosi i darba problemas ispres naujas auto.

  nedaug bėgusius šrotus

Kadangi viskas, kas jau isvaziaves per dilerio vartus, yra shrotas - tai
tiesiog idomu, kaip ponas Tomas vazines su nauju is dilerio paimtu auto.
Pakol ises i ta auto ir jis bus dilerio salone, viskas gerai, dziugins,
vesis. Kai isvaziuos per dilerio vartus - juk jau isvaziaves, reikia
shrotas. Niekaip nesuprantu, kaip Tomas isspres sia dilema. Na, bet tai
jo problema. Manes ir mano kolegu tokios dilemos nekamuoja.

Audrius K.
  už gerą kainą (o geriau visus tris,