Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-28 13:16:50
On 2017-03-28 12:59, alm wrote:
> 2017.03.28 12:12, Audrius K. rašė:
>> Jei tiki tomis gamintoju pasakomis, siulau paziureti viena is smagiausiu
>> "pasaku" - audi Q7 hibrido deklaruojamos kuro sanaudos 100km kazkas apie
>> 1,8l  :-))))  Ir tu tikesi, kas ta darzine dinamiskai vaziuojant (o ji
>> pakankamai dinamiska) ims 1,8litro kuro?????
>>
>
> taip, bezino ar tai dyzelio ji tikrai ims tiek pirmus keliasdešimt km
> tik dar ji ims ir daug kwh elektros, kuri pagal metodiką neskaičiuojama
>
> su visais pakraunamais hibridais kol kas taip - pakrauna pilnai akumus
> ir tada varo testą, o kiek gi benzo sunaudos

As tai puikiai suprantu, kaip daromas testas pagal metodika,bet, 
sutikite, tai yra visiska nesamone. Man, kaip pirkejui, juk svarbu, kiek 
auto ims ne tik keliasdesimties km keliones (kuriose reikia dar vertinti 
ir elektros energijos kaina, todel net ir siuo atveju reiktu nurodyti, 
kad ims 1,8l kuros ir xxkWh elektros energijos, ir kad tai tesis xxkm). 
Pirkejui juk svarbu, kiek ta auto sudegis kuro, pvz vaziuojant i is 
vilniau i palanga ... Ar, kai reiks visa diena prasimalti mieste...
Lygiai taip pat nesamone skaiciuoti ismetamus tersalus pagal ta 
1,8l/100km ir pagal tai apmokestinti savininka (ten, kur mokesciai 
skaicuojamai pagal ismetamsu tersalus). Juk labai realu, kad savininkas 
is vis niekad savo auto neprijungs prie rozetes, o tik naudosis 
mazesniais mokesciais...

As specialiai idejau si pavyzdi, kad parodyti, pagal kokias ydingas 
metodikas skaiciuojamos deklaruojamos kuro sanaudos, ir kad tos 
deklaruotos kuro sanaudos yra visiska nesamone (ir kad tokiomis 
nesamonemis gali tiketi tik Tomas ir i ji panasus...)

Audrius K.

>