Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ?nauj?auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 13:53:38
On 2017-03-31 13:21, Linas Petkevičius wrote:
> Gilinuos sita tema paskutinius 16 metu, butu idomu konkretesne nurodymai
> nei kryptis. Nes kolkas mano zinios nesa tik tiek, kad paliktas
> automobilis su rakteliais savininkui sukelia ne didesne atsakomybe nei
> paliktas arbatos puodelis.

Dziaugciaus, kad taip butu. Bet, panasu, kad ne. O dar auto yra
padidinto pavojingumo priemone.  Nes sekant tavo minti iseina, kad
jokios zalos, padarytos su tavo auto, atlyginti nereiks... (net pvz
prarudijus karteriui ir isbegus tapalui :-))  )

O ir paliktas karstos arbatos puodelis tau gali sukelti atsakomybe (pvz
jei ji paliksi lopselyje darzelyje ir koks 2-metis nusidegins...

Audrius K.
P.S. Jei taip jau ilgai gilinies, tai atsakyk: jei kazkas ivyko su
kanalizacija, nama eksloatuoja bendrija, tai nesa bendro turto visi
savininkai atsakomybe uz zala, padaryta vienam is savininku del, tarkim,
kazkur uzsikisusios kanalizacijos, ar ne? Ypac tuo atveju, kai nera
nustatyta nei kur avarija ivyko (namo tinkle ar uz jo), nei kaltininkas,
nei is viso, ar buvo avarija...