Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ?nauj?auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-30 16:53:42
On 2017-03-30 16:19, Linas Petkevičius wrote:
> Automobilaims irgi yra KET pubktas, nuroantis ji paliti taip, kad ja
> nepasinaudotų kiti asmenys.

Tarp kitko, sito punkto dabar ant greituju neradau. Bet, as isitikines,
iki to galima nesunkiai per kitus istatymus privesti. Kaip tik del
zalos, padarytos vienam is savininku su  bendrai visiems namo
savininkams priklausanciu turtu (del tipo neprieziuros), bylinejames su
draudimu. jei ne papildomos aplinkybes, laimeti byla butu labai maza
tikimybe...  Jei trumpai, tai kazkur uzsikiso kanalizacija, ir buvo
uzpiltas kaimyno butas. Draudimas ismokejo nukentejusiajam ir ta suma
regreso tvarka nori gauti is visu namo gyventoju... Visa laime, kad yra
daug papildomu aplinkybiu, ir ne visa ivykio eiga draudimas zinojo, ir
nevisai zinojo, ka draude (savavaliska statyba)... Ir tai dar nezinau,
kuo tai baigsis. O cia paliks nepriziurima savo padidinto pavojingumo
turta, su juo bus padaryta zala, ir neatsakys - nejuokinkit.

Audrius K.

  Tik automobilio atveju, atsakomybe maksimum