Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo diena - ar verta pradet dairytis ?naujaauto?
Autorius: Andrius
Data: 2017-03-28 15:10:21
Siaip dilerinese irgi nemazai variantu su atsukta rida, kurios grizta po
visokiu veiklos nuomu ir pan. Dileris dazniausiai to ir nezino. Tepalai
irgi keiciami ne kaip priklauso, t.y. atvaro iki 25 ar 30k keitimo,
atvynioja kilometrus ir vel vaziuoja iki 25 ar 30k, tada i aptarnavima.
Buves kolega per metus tiguanui isuko 50k, veiklos nuoma trim metam ir
90k, tai kaip kitaip isgyvent, jei imones tokia politika? :)

On 2017-03-28 13:12, spakainas wrote:
> Tai aš irgi paėmiau 3 metų avensį su 110 rida už pusę naujo kainos,
> atmyniau 6 metus iki 280 ir pardaviau. Na ir tikrai niekas ten nei labai
> gedo nei ką. O važiuoja jis bbžin kiek geriau už naują oktaviją, iš
> salono - žinau, bandžiau, rinkausi.
> Kaip minėjau - nx tie kraštutinumai, yra tarpe n variantų.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.