Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-30 10:30:07
On 2017-03-30 10:22, Audrius K. wrote:

> Na tada tiesus kelias i nauju auto salona. Ir keiti kas pora metu. Kame
> parkes?
>
> Audrius K.
>
> P.S. Tik nezinau, kaip tas naujas auto tenkins salyga "visada vedasi"...
> Na, bet tiek to, juk dileris garantuotai teleportuos pakaitini auto prie
> Tomo namu...

Kazkada paminejus tai, kad man nesuprantamas naujas premiumas, kuris
gali sugesti ir kuris realiai genda, ar ne pats maisiai mane su shudais,
kad as nieko nesuprantu apie premiumas ir su kokiu sh..du as pats
vazineju. Bet su mano pasirinktais auto per gerokai daugiau negu 10 metu
nebuvo, kad ryte neuzsivesciau savo pagrindinio auto ar kazkur
istrigciau isvaziaves ir reiktu kviesti tech pagalba. O vazineju
kasdien, ir kiekvienas metais nuvaziuoju ne maziau, kaip 50tkm...
Antras, trecias auto pas mane ne todel, kad bijau, jog suges
pagrindinis... Tiesiog ne visiems suprasti, kad seimoje vieno auto
neuzteka...

Audrius K.