Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: spakainas
Data: 2017-03-28 13:34:48
Šiaip tai aš sakyčiau kitaip: tie, kas perka naujus kibirus iš salono -
yra visiškai nereiklūs komfortui ir važiavimo savybėms.
Aplinkoj yra čia prisipirkusių naujų - ir taip, jie visai patenkinti, ir
pirks naują dar kartą, net nedvejodami. Jiems tiesiog px, kad garso
izoliacijos nėra, kad audio aparatūra apgailėtina, kondyškė mechaninė -
pliusas, odinės sėdynės - nesusipratimas, nes ant jų karšta, papildoma
elektronika - šūdas, nes genda. Na ir t.t. Jie dsg nuo normalaus
automato neskiria ;] Tai čia taip vienareikšmiškai atsakyt tikrai
negalima, kas geriau. Reik savo poreikius išsigrynint ir susivest su
galimybėm.