Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo diena - ar verta pradet dairytis ?naujaauto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-28 13:23:10
On 2017-03-28 13:12, spakainas wrote:
> Tai aš irgi paėmiau 3 metų avensį su 110 rida už pusę naujo kainos,
> atmyniau 6 metus iki 280 ir pardaviau. Na ir tikrai niekas ten nei labai
> gedo nei ką. O važiuoja jis bbžin kiek geriau už naują oktaviją, iš
> salono - žinau, bandžiau, rinkausi.
> Kaip minėjau - nx tie kraštutinumai, yra tarpe n variantų.

Tai apie tai ir snekam. Bet cia kazkam vaidenasi, kad visos po
lizingines tures ne maziau 300tkm, spidometrai bus sukti, visos bus
dauztos ir byres nebaigiamai. Ir todel reikia pirkti TIK nauja auto...
Ir jei lyginti eksploatacijos islaidas, tai butinai naujo kibiro su senu
nemazu premiumu... Nes kaip tada sau irodysi, kad naujo kibiro
eksploatacija pigesne, negu seno auto ?????

Audrius K.