Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-03-30 17:15:38
> Jei dar sutiksi padengti dilerio ofiso darbuotoju sugaista laika (pagal
> ju isivaizduojamus tarifus), tai ir gausi ta kaina, uz kuria stovi
> autopliuse :-))  Niekam neidomu, kiek ten kainavo poliravimas: idejo i
> pardavima pastangu ir uz tai nori gauti tam tikra pelna (atlygi). To
> pelno gali atsisakyti tik tada, kai neideda praktiskai jokiu pastangu...
> tiesiog del to, kad ta auto nekele jokiu su realizacija susijusiu rupesciu.

jei ten office tikrai dirba o nesedi newsuose - tai ziurek, gal ir bus
kokios 5 zmogvalandes sugaistos uz administravima. imu ir sitas islaidas!

jei uz visa sita realios pridetines vertes neturinti administravima man
padarys 2kEUR nuolaida nuo 10-12k vertes auto, as pats atsineshu magnuma
nuo vestuviu likusi aplaistymui.