Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-30 13:49:00
Čia kaip tik parkinge netyčia pataikiau atsistot šalia naujos Astros - nu
maloniai man ji žiūrisi.
Jei tikėsim testais tai ir pagaminimas ir važiavimas beveik kaip golfo. O
apie golfą tranzoo neleis sumeluot.

"Lapinas"  wrote in message news:obijfd$hov$1@trimpas.omnitel.net...

Nepirkau aš ir tos korsos. Bendradarbė valdišką gauna kas 3 metus naują.
Tiesiog nieko ten žavaus nematau.
Opelis tai jau ne mašina. Jei reiketu rinktis nemokama opely ar dviraty tai
rinkciaus..... Opelį
Nenorom taip, raukydamasis: "nu duok jau tą opelį jei neturi kur dėt"