Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: DK
Data: 2017-03-29 16:08:59
Man išvis keista, kaip žmonės renkasi tuos mistinius 3 metus važinėtus
ir su gera rida (iki 100 Kkm) automobilius už "gerą kainą". Toje "geroje
kainoje" tai viskas ir paslėpta imho, nes tikrai niekas gerų auto už
pigiai neparduoda, reikėtų tikrintis draudimo išmokas konkrečiam
karučiui. Pasikartosiu, esu buvęs ne tik pirkėjas, bet ir to 3 metų
pilko dyzelio pardavėjas, tai suskaičiavau, kad pardaviau už 64% jo
pirkimo kainos. Ir tai, pardaviau skubos tvarka, neskubos tvarka būčiau
dar +1K eur gavęs, procentai dar gražesni gautusi.