Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ? nauj? auto?
Autorius: Sail
Data: 2017-03-30 15:33:35
O bardacioke palikt galima?

O kuprines galinej kisenej, ir rakta is ten pavoge - as irgi kaltas?

Ir nepasakok, kad as atsakysiu uz tai kad mano masina kazkas nupiso ir ka
nors pervaziavo.

Nes kitas zingsnis - neuzrakinai / pavoge -  kaltas.
Dar kitas - neidejai signalizacijos / pavoge - kaltas
Paskuntinis zingsnis - tavo masina, ja pavoge, reiskia tu kaltas.

Na jei parodysi kur nors teisiskai galiojanti istatyma, kad rakto palikt
spynelej negalima - tada patikesiu.