Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ?nauj?auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 08:52:06
On 2017-03-30 21:08, Linas Petkevičius wrote:
> O ka as galiu padaryt, jeigu pas tave sitoje vietoje ziniu spraga ir
> todel tau atrodo tai juokinga.

Jei pas mane butu cia ziniu spraga, ir viskas vyktu pagal pono
issivaizdavima, tai dabar man ir mano kaimynams netektu bylinetis su
draudimu. Ir tai - net ne del padidinto pavojingumo saltinio padarytos
zalos... Ir, jei dar nori gincytis, jokiu prieziuros taisykliu nei pagal
STR, nei pagal dar ka nors tam dalykui nera...

Audrius K.