Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-03-28 14:14:06
o tai kokiu tu galvoji tikslu rašomi tie nesąmoningi aptarnavimo intervalai?

On 3/28/2017 1:52 PM, Audrius K. wrote:
> On 2017-03-28 13:43, Dainiushas wrote:
>>
>>>
>>> Apie tai ir sneka. Sekancios, ant kuriu uzsiroveme: ford transitas,
>>> kurio variklis tik pasibaigus garantijai ir esant mazdaug 100tkm uzkala
>>> (remontuoti varikli ekonomiskai nebetikslinga). Po to dileris prasitare,
>>> kad dauguma tu varikliu prie tokios ridos uzkale... (tech prieziuros
>>> buvo atliekamos pagal dilerio grafika pas dileri. Tepalo keitimas ten
>>> buvo ar ne kas 50tkm... Kaip jie galejo neuzkalti??? Tik, va, naujo auto
>>
>> bet gi niekas nedraudė pasikeist tą tepalą kas 20kkm
>
> Bet jis grieztai per garantija laikesi dylerio nurodymu. Kas tame blogo?
> Ir nepamirsk, kad nemazai kitu pirkeju, tai, speju, net negalejo keisti
> dazniau (pvz ivairios viesosios istaigos, kurioms viskam privalomi
> konkursai, ir viskas turi buti atliekama pagal reglamenta. Padarius
> papildoma dylerio nenurodyta tepalo pakeitima bus apkaltintas
> vasltybiniu lesu issvaistymu ir isvogimu, ir, ziurek, ne tik isleks is
> darbo, bet dar ir teistuma gaus...
>
> Audrius K.
>
>>
>>> pirkejui - grazu: kokios mazos eksloacines islaidos, tech prieziura -
>>> kas 50tkm. Ir pofig, kad apsibaigus garantijai ta auto galesi varyti i
>>> shrota... Keitem i shrotini varikli, vaziuoja toliau. Multivanas -
>>> kazkaip issimale purkstuku lizdai virs 200tkm. Oficialai reikia keisti
>>> galva (ar ne 4kEu). Is ofiso auto parko nurasyta, kiek zinau, kazkaip
>>> nelabai brangiai sekantis savininkas susitvarke. Visi tie varikliai
>>> turejo ta problema...
>>>
>>
>> tai čia bendra PD bėda, konceptuali. vieniems anksčiau kitiems vėliau...
>>
>