Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Arj
Data: 2017-03-29 12:03:52
tu pabandkyk kada padelioti varneles naujam auto, ir pamatysi kad pats
nebereiklus :)
abo pas tuos kur turi daugiau nei pora varneliu (.t.y. dauguma europieciu),
varneles yra gausus ekstra.
va perki auto, nori kad butu navigacija su LT zemelapais  - suzinai reikia
imti multimedijos paketa (1kE), garsakalbiu paketa (1kE), blutooth, aux/cd
paruosima (0.5kE), navigacijos moduli (3kE), navigacijos prenumerata, bla
bla bla. rezultate 5kE uz tai, ka pilnai gali pakeisti prie paneles
prilipintas telefas ar navigatorius uz 50Eur. Va todel ir gaunasi kad zmones
pvz kalbedami apie BMW "troike" isisvaizduoja M3 ar min 330i/d su kruva
varneliu, o realybej didzioji dauguma perka plikus 316 ar 318;

"spakainas"  parašė naujienų news:obde88$65k$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip tai aš sakyčiau kitaip: tie, kas perka naujus kibirus iš salono -
yra visiškai nereiklūs komfortui ir važiavimo savybėms.
Aplinkoj yra čia prisipirkusių naujų - ir taip, jie visai patenkinti, ir
pirks naują dar kartą, net nedvejodami. Jiems tiesiog px, kad garso
izoliacijos nėra, kad audio aparatūra apgailėtina, kondyškė mechaninė -
pliusas, odinės sėdynės - nesusipratimas, nes ant jų karšta, papildoma
elektronika - šūdas, nes genda. Na ir t.t. Jie dsg nuo normalaus
automato neskiria ;] Tai čia taip vienareikšmiškai atsakyt tikrai
negalima, kas geriau. Reik savo poreikius išsigrynint ir susivest su
galimybėm.