Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo diena - ar verta pradet dairytis ?naujaauto?
Autorius: autopagalba
Data: 2017-03-28 12:16:35
Nepasiseke tau su tuo universalu. Neseniai suskaiciavau, kiek man
 kainuoja xc90 islaikymas per 2.5metu.

Nuvertejimas  97eur/men (blogiausiu atveju, jei dabar pardavineciau)
Kitos islaidos be kuro 185eur/men

I kitas islaidas ieina viskas, ir draudimai ir padangos ir tepalai....
Ir tos dvi sumos su kiekvienu menesiu mazeja, pvz servise
 paskutini kart buvau lapkricio men. Padangu kol kas irgi tie
 patys komplektai. Pirmuosius menesius islaikymo islaidos buvo
 gerokai didesnes, kol visas bedas sutaisiau. Dabar liko tik
 "palaikymas" tvarkingos masinos.

Cia aisku dar reiktu ridas palyginti, as 200km per diena nevaziuoju.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/