Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ? nauj? auto?
Autorius: Sail
Data: 2017-03-30 13:29:17
Vat bybis zino kaip su atjungimais.

Pvz senas opelis turi fycia rekt kai kai rakta jame palieki ir duris
atidarai. Uzpisa negyvai, nes man patogu rakta spynelej laikyt (senos
masinos privalumai :-) .
Bet pedrylos gamintojai nusprende kitaip.

Kaip atjungti taip ir neradau. Galima butu iskastruot zumeri, bet dings
fycia kuri signalizuoja apie paliktas lempas, kuri yra gerai.