Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ?nauj?auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 08:33:07
On 2017-03-30 21:03, Linas Petkevičius wrote:
> Tai va, pradekime nuo skirtumu.
>
> Jei as paliksiu ginkla, kur ji gali pasiekti 5 metu vaikas ir nusauti
> savo broli, mane nubaus net tuo atveju, jeigu niek neivyks.

Ir bus tik pagal ATPK saugojimo taisykliu pazeidimas.

  Bet
> automobilio atveju jei niekas neatsitiks - savininko nebaus.

Ir ka?

  Skirtuma
> supranti?

As nediskutuoju apie tai, kas, bus, jei nieko neivyks (nes skiriasi
numatyta atsakomybe uz laikymo taisykliu pazeidimus. Auto atveju tiesog
kazkas pamirso numatyti baudas uz tam tikru laikymo taisykliu pazeidimus
(ir gal net pamirso laikymo taisykles i ket iraukti. Nors kazkur lyg ir
buvo). As kalbu apie tai, kas bus, jei kazkas atsitiks. Ir cia abiem
atvejeis turesi reikalu ir islaidu. Ir sito nunugincysi. Ir ginklo
atveju, ir nerakinto auto su degimo rakteliu spyneleje, paliktu be
prieziuros visisems prieinamoje vietoje atveju, negalesi parodyti apuoko
akiu ir pasakyt: o as cia prie ko??? Abiem atvejeis atsakomybe bus.

Ir nereikia isivaizduoti, kad ginklas ir auto labai skiriasi savo
pavojingumu: paskutiniu metu teroro aktams naudoja ne ginklus, o
automobilius... Teroristams jie yra vienodai tinkami.

Audrius K.