Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ?nauj?auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 10:27:13
On 2017-03-31 09:24, Linas Petkevičius wrote:
> nelabai supratau pavyzdzio rysio.

Tame ir yra tavo problema. Tu ziuri, tik kokia atsakomybe yra tiesiogiai
(nurodyta bauda uz kazkokios taisykles pazeidima). As kalbu apie zalos,
padarytos su tavo turtu del jo neprieziuros, atlyginima. Ir, primenu,
kad padidinto pavojingumo saltiniui  galioja truputi grieztesne tvarka
.... Krypti nurodziau, tu, kai ismanantis teise, gali labiau pasigilinti.

Audrius K.