Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ?nauj?auto?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 10:19:03
On 2017-03-31 09:23, Linas Petkevičius wrote:

> As nezinau kas idomu visiems. Man idomu, pagal ka as turesiu irodineti
> savo nekakaltuma, o ne atvirksciai.

As irgi galvojau, kad namo kanalizacios vamzdziai man didziai pofig,
pakol as pats ju neuzkisau (t.y. nepadariau kazkam zalos). Ir kad jei
ka, tai atsakys uz ju eksploatacija atsakinga bendrija. Ir, kad, jei
kazkas atsitiks, tai tures irodyti mano kalte. O paaiskejo, kad yra
atvirksciai - as turiu irodyti, kad nekaltas. Jei to neirodysiu, po
default busiu kaltas, t.y. mokesiu. Tai jau issiaiskinta (su
advokatais), cia nera ka bediskutuoti. Ir, beje, busiu kaltas be jokiu
irodymu ar irodinejimo (mano atveju nera jokio kanalizavijos avarija
fiksuojancio dokumento, iskyrus draudimo nurodyta melaginga informacija
apie buvusia tam tikros firmos avarine - pas mane guli dokumentai,
patvirtinantys, kad tos firmos avarines nebuvo. Ka, beje, buvo gaves ir
draudimas is tos pacios firmos (apie tai prasitare per parengiamaji
posedi). )

> O kodel septinmetis, o ne as?

O kodel tu, o ne septynmetis?  Pries tai auto norejai garaze pastatyti,
dabar vel nori tureti galimybe atsakomybe kazkam perkelti :-))

Audrius K.