Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: MRT
Data: 2017-03-28 20:55:49
> nu tai jei važiuoja tai gali važiuot

tai ir kiek panaudota mandavoske ko gero vaziuoja..
cia vis vien gal reik primest kada ja rudys
ketina grauzt ir siaip byret jau nori..
Na ir salionine mandavoske po 3-5 metu jau
panasi i autopliusine mandavoske, tai ..

3 metu guolis su 84kkm 11,5k vs naujas nuo 17,5+k?
https://autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-golf-1-4-l-universalas-2014-benzinas-5368549.html