Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo diena - ar verta pradet dairytis ?naujaauto?
Autorius: spakainas
Data: 2017-03-28 13:12:34
Tai aš irgi paėmiau 3 metų avensį su 110 rida už pusę naujo kainos,
atmyniau 6 metus iki 280 ir pardaviau. Na ir tikrai niekas ten nei labai
gedo nei ką. O važiuoja jis bbžin kiek geriau už naują oktaviją, iš
salono - žinau, bandžiau, rinkausi.
Kaip minėjau - nx tie kraštutinumai, yra tarpe n variantų.