Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-31 10:18:14
Ką ir reikėjo įrodyti. Nuolatiniam commutinimui geriau kažką paprastesnio.

On 2017-03-31 09:55, Tomas wrote:
> Matote, apie XC90 mastyta kitokiom sąlygom. T.y. kaip padoriam lietuviui
> susirasti kokį nenubliautą 10 metų senumo 3.2 i6 už gerą kainą ir
> važinėt po truputį. Pagedus pasiremontuot, jei reikia ir dalių šrote
> paieškot ir t.t. ir pan.
>
> Bet kai atsiranda sąlyga "važiuot ir nepist proto"  tas variantas mažai
> tinka. O Audriaus K. mylimų 1-3 metų senumo mažai važiavusių už labai
> gerą kainą XC90 elementariai nėra, nes skirtingai nuo tribekos tai labai
> populiarus automobilis + kaip ne kaip wanabe premium.

Tik matai, viena pazistama gydytoja, toki nusipirkusi nauja, jau keli
metai atgal uzsimine, kad kaip ir sunkoka atsikratyti... (idomu, kodel?
Ar ne remontai uzkniso? :-) Smulkmenu nezinau) Buvo replika mazdaug
tokia - tai tau savo tribecos taip pat nesiseka atsikratyti, kaip ir
man? I ka man teko atsakyti, kad as dar net negalvoju atsikratyti, nes
vaziuoja puikiai ir neknisa proto. O kai prades knisti, verte vis vien
bus jau maza ir  atsikratyti nebus problemu - parduoti papigiai ar
tiesiai i shrota. Skirtingai nuo volvos, i kuria nauja ikista pora kartu
daugiau, dar sukista i remontus, o kazka gauti nelabai beiseina....

Audrius K.