Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: Tomas
Data: 2017-03-28 15:36:46
Kaip ir sakiau, esmė ne pigumas pats savaime. Pigiausia yra drožti dabar
turimą mašiną, tą kol kas ir darysiu.
Tiesiog anksčiau ar vėliau ateis metas, kai dabartinė auto nebeatitiks proto
neknisimo kriterijaus (jau ir dabar nebeatitinka, bet dar tolerancijos
ribose).

Dar reikalas tas, kad aš  nei benzino, nei remontų, nei kablių montavimo
"ant įmonės" nurašinėt negalėsiu.

"Audrius K."  wrote in message news:obdk8o$e3b$1@trimpas.omnitel.net...

  Nori pigiai - ieskai (investuoji savo darba) kazko kibirinio po
lizinginio su maza rida ir geros bukles (maza rida dar nereiskia geros
bukles, gal suo salona nugrauze). Dar pasitikrini, ar tavo rastas
tenkinantis siuos kriterijus kibiras neturi igimtu ydu (per 3-4 metus
jau bus igimtos ydos islinde, nes jau bus nuvaziavusiu ir 200tkm, ir
daugiau. Jei viskas ok, igimtu ydu nera (kas reiks mazas islaidas
dalims), perki ir dziaugiesi pigiai vazinedamas... Aisku, gali buti
sunkoka surasti tokia, kuri neturi igimtu ydu :-) Ta prasme rasti toki
modeli...

Audrius K.