Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dien? - ar verta prad?t dairytis ? nauj? auto?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-03-31 09:24:15
nelabai supratau pavyzdzio rysio.

"Audrius K."  wrote in message news:obkqq6$nsg$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-03-30 21:08, Linas Petkevičius wrote:
> O ka as galiu padaryt, jeigu pas tave sitoje vietoje ziniu spraga ir
> todel tau atrodo tai juokinga.

Jei pas mane butu cia ziniu spraga, ir viskas vyktu pagal pono
issivaizdavima, tai dabar man ir mano kaimynams netektu bylinetis su
draudimu. Ir tai - net ne del padidinto pavojingumo saltinio padarytos
zalos... Ir, jei dar nori gincytis, jokiu prieziuros taisykliu nei pagal
STR, nei pagal dar ka nors tam dalykui nera...