A bent supranti kvailiuk, kad pratesant čia tavo išdėstomas mintis visas šou biznis nužudomas iš principo ? Kiek sykių statistinis pirkėjas pirks prekę nuo kurios apsivemia ? Po katro pirkimo jis į pardavėjus šio biznio ims žiūrėti su gilia panieka ? Ar tu čia visgi tiekiesi praeiti savo keliu toliau ir iškart įvesti "muzikodiktatūrą": visi įpareigoti pirkti, nepirkimas baudžiamas lageriais be teisės susirašinėti ? Kaip tu įsivaizduoji muzikos biznį (ir bilekokį gučių biznį) be reklamos ? "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:jhltds$mqd$1@trimpas.omnitel.net... > Dainiushas rašė: >> praktinė užduotis. >> >> Vat žiūrėk, aš dabar visai neturėdamas noro klausyt, dėl eksperimento >> parsisiųsiu iš LM Yvos albumą. Kokį ji patirs nuostolį? Su sąlyga, kad >> ji man nepatinka ir tikrai nepirkčiau jokiomis aplinkybėmis. > > Tokį, kiek kainuoja kopija. Nes Yvos iš principo nekaso kaip labai tu > (ne)nori jos klausytis, pirkdamas albumą; ji to nežino ir negali žinoti, > nors ir daroma prielaida, kad kaso, jei perki. Norint jį pasiklausyti ir > apsivemti reikia sumokėti kainą už kurią jis parduodamas. > >> >> Ir kokį nuostolį patirs Maksima, jei tokia pačia tvarka paimsiu iš jų >> bulkutę. > > Tokį, kiek kainuoja bulkutė. Tiek, beje, ir pareikalautų iš tavęs pagavę > už čiupros (tai bent paradoksas: savikaina gi centai, o visiškai > teisėtai pareikalaus tiek, kiek įkainota...). Norėdamas suvalgyti ir > apsivemti visų pirma turi ją nusipirkti.