Tema: Re: fleimas!
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-22 10:54:20
Aš apie tai, kad šiandien vardan ekonomijos EV pirkt neišeina. Tik tiek.


--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i
Honda CRV '08 2.0 i-VTEC



On 2017-11-22 09:30, amenox wrote:
> Ta prasme perkant už tokią pačią kainą ne EV jau kažkas bus kitaip iš 
> ekonomijos pusės? :)
> 
> "Caponi"  wrote in message news:ov28ku$jn3$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Nu tei jei tik tokia ekonomija, tai paskaičiuok tada per kiek atsipirks
> pradinis mašinų kainų skirtumas. O įvertinant dar visus nepatogumus, tai
> elektrokaro pirkt visai nesinori...
> 
> 
> -- 
> Caponi
> Toyota Corolla '07 1.6i
> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC
> 
> 
> On 2017-11-21 22:53, amenox wrote:
>> Nu tai pinigais labai lengva paskaičiuoti, visų pirma atmetam visas 
>> tas blevyzgas apie ekologijas, gamybos kaštus ir transportavimą ir 
>> žiūrim tik iš vartotojo pusės.
>>
>> Tarkim imam tesla model s 75d, baterija 75 kwh, ją pakraut kainuos 
>> 0,124 Eur/kWh * 75= 9,3 EUR na ten yra praradimai kraunant, tai 
>> apvalinam iki 10 EUR. Imam pesimistiškiausią Dainiusho scenarijų kad 
>> ji gali nuvažiuoti tik 200 km (realiai tai  daugiau nu bet dzin). 
>> Taigi gauname 10 / 200 = 0,05 EUR /km , kilometro savikaina.
>>
>> http://www.eso.lt/lt/namams/elektra/tarifai-kainos-atsiskaitymas-ir-skolos/kiek-kainuoja-elektra-2017-m..html 
>> , ėmiau brangiausią tarifą namams
>>
>> Na o daba imam kokį mano Avensį, maniškis rodo kažkur apie 9 litrus 
>> benzo vidurkis per metus maždaug, benzo kaina 1.08 pigiausia šiandien 
>> (iš degalukainos.lt) skaičiuojam - 9 * 1,08 / 100 = 0,09 EUR/km
>>
>> Total 0,05 vs 0,09, beveik dvigubai, tai čia dar viskas apvalinta i 
>> blogesnę pusę, realiai skirtumas gerokai didesnis, turint galvoj kad 
>> tesla nuvažiuoja gerokai daugiau nei 200, pakraut ją galima ne tik 
>> namie ir t.t. Štai jums ir prašom. Aj dar aptarnavimas skiriasi, nu 
>> bet tiek to.
>>
>> "Nerijus"  parašė naujienų news:ov1bhc$sqc$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On 2017-11-21 12:10 AM, CodeC wrote:
>>> Production and conversion electric cars typically use 10 to 23 
>>> kW�h/100 km
>>> (0.17 to 0.37 kW�h/mi).[80][81] Approximately 20% of this power 
>>> consumption
>>> is due to inefficiencies in charging the batteries. Tesla Motors 
>>> indicates
>>> that the vehicle efficiency (including charging inefficiencies) of their
>>> lithium-ion battery powered vehicle is 12.7 kW�h/100 km (0.21 
>>> kW�h/mi) and
>>> the well-to-wheels efficiency (assuming the electricity is generated 
>>> from
>>> natural gas) is 24.4 kW�h/100 km (0.39 kW�h/mi).[82]
>>
>> Kitaip sakant lygiai puse energijos suedama jai atitransportuot iki
>> razetes.
>>
>> Nes nuo dujos iki ratu = 2x nuo razetes iki ratu.
>>
>> Taip, kad netaip jau taupu bendroj sumoj gaunas. Ir tas ~30%
>> efektyvumas kuri duoda tiesiog duja -> ratai yra ne tokia jau ir 
>> tragedija.
>>
>> N. M. 
>