Tema: Re: fleimas!
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-17 22:53:32
kas tau ka stumia? yra nuomone, kuri priesinga naiviems botanikams, ir
tiek. kad kolkas uz dyzeli nieko geriau dar niekas nesugalvojo. man
asmeniskai tai, kuo uzsiima tesla, patinka. valio, daro idomius
projektus, zaislus. kazkam patinka, perka, dziaugiasi.
tik nereik svaigti, kad tai revoliucija transporte, kad tai kazka
nusluos ar pakeis.