Tema: Re: fleimas!
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-11-17 00:58:27
On 11/16/17 21:55, DK wrote:
> Teslos sedanas, kuris vis nukelinėjamas, turėjo būti tikra revoliucija,
> bazinis modelis nuo 29,900 USD (oK - dabar rašo nuo 35,000, tai arba
> mano atmintis paveda, arba kaina keitėsi per laiką) ir jis jau turėjo
> būti pelningas, bet realybė kerta sunkiai, tas tiesa.

Pridekim, kad plikas bazinis modelis uz tokia kaina biski oksimoronas.
T.y. realiai reikes dar ir premium paketo, o tai jau 40k$. Didesne
baKterija - jau 49k$. Ir cia dar be visu tu "autopilotu".
Dar plius taksai minus subsidijos.

Zodziu anaiptol nera kazkas revoliucingo, ipac kai tai kol kas tik pazadas.

> Btw, "svarbeuse kažką darity", tą jie ir daro, ir būkim teisingi - jie
> EV katalizatorius.

Bukim teisingi - jiem su ju apsukom pernelyg daug garbes. Daug triuksmo
- taip. Bet kad jie kazka labai keistu - vargu bau. Toj pacioj USA juos
daro tenykstis amperos variantas beigi visokie ten lyfai. Kaip ir jurpe,
kur minetos teslos skesta elektriniu nissanu, reno, smartu ar tu paciu
volkswagenu juroje. Tubut net slykstukai bnv i3 parsidavineja zymiai
placiau nei minetos teslos.

Tikrasis EV katalizatorius - kinija, ten istatymu deka zmones yra
priversti pirkt daug EV.