Tema: Re: fleimas!
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-11-20 18:07:30
On 11/20/17 16:10, tranzoo wrote:
> mano manymu geriau betkas, kas netersia cia ir dabar. pakolkas uz ev
> nieko geriau ner.
>
> apie anglis - mazeja ju naudojimas. ne vienos naujos elektrines. net
> pietu amerikoj ir kinijoj.

Aciprasau...?

https://wattsupwiththat.com/2017/07/03/forget-paris-1600-new-coal-power-plants-built-around-the-world/

> kad naudojama gamyboje briedo - tai ir dabar taip yra, bet tarsa ne
> miestuose, uz ju, ir vis daugiau galimybiu saugiai ir svariai tai
> sutvarkyt.

Ce tokia teorija. O praktika yra priesinga, dideli koncernai visada ras
"itikinanciu argumentu", kodel butent jiems "sutvarkymas" nesigauna. Ten
visokios darbo vietos, energetinis stabilumas etc etc.

Va pvz aneKdotas is "europos sirdies": belgai turi 2 atomines kurioms
nuo senumo jau "is subines pelenai byra" (Tihange & Doel). Pagal plana
jos savo 40 metu jau atidirbo, jas reikia uzdaryt. Techniskai situacija
irgi bloga, reaktoriu korpuse tukstanciai itrukimu.

Ale ne, geriau dalina jodo tabletes, bet isjungt kol kas nesiruosia. Nes
tipo bijo, kad nebus aliektros ir pan.

Ce paprastus zmogelius galima lengvai priverst tvarkytis savo tarsa. O
su didelem korporacijom ir dideliais pinigais situacija kiek kitokia.

Pvz, kiek siuolaikiniu laivu turi kokius nors katalizatorius arba
suodziu filtrus? Nors jie degina visiska bruda ir atrodytu butu paprasta
suvaldyt.

> energijos trukumas - kazkokia samokslo teorija. taip, tai issukis, bet
> kad ir su lietuvos pavyzdziu - kai prispaude - per pusmety nutiesti
> nauji sujungimai.
>
> konkurencija visada imanoma. ekonomikos mokslas irgi vietoje nestovi.

Konkurencija elektros tinkluose - cia jau kazkas naujo :)