Tema: Re: fleimas!
Autorius: Sail
Data: 2017-11-22 09:51:11
Man ne konkreciai tavo logika kvaila atrodo, tu su tokia vienas is daugumos.
Toli ieskot nereikia, mano zmona ta pati daro, ir apeliuot i galvos turini
yra analogiskai beviltiska.

Man bendrai idomu procesas kaip uztersiama tautieciu minksta smegenine
tendencingai pateikiant informacija per masines info priemones.

Rurint zurnalistus negyvai uz skleidima informacijos tipo "kaimyno karve
nudvese, smulkmena, bet malonu". Nors cia ko gero bendro tautos issivystymo
lygio isdava, ka aborigenai nori girdet ir matyt, tas jiems ir rodoma.
Reitingai...

Tarp kitko, miestams augant, idiotizmas su vaiku veziojimu i mokykla anyway
mazeja, nes priveziot tampa nebeimanoma. Max pametami iki VT sustojimo, jei
vezama is toliau.