Tema: Re: fleimas!
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-11-21 00:03:59
On 11/20/17 21:47, Caponi wrote:
> Nu šitoj trydos atšakoj buvo mintys, kad "Tereikes surinkt avariju
> statistika ir zmones uz vairo galima bus paskelbt teroristais", "ipaciai

As tai isvis nezinau kodel i tuos pezalus apie musulmonus kazkas rimtai
ziuri.

Mano auksciau pacituotos frazes ideja ta, kad surinkus statistika
paaiskes, kad nuo hjuman vairuotoju per metus keliuose zusta N+1 nesciu
bobuciu, bo girti, ziopli, nesuvalde situacijos, zlibi, neistrauke etc.
O vat autonomines dezutes avariju beveik nepadare.

Kadangi siais laikais tokia tradicija viska su kuo kariauji vadint
terorizmu, tai hjuman vairuotojus irgi reikia paskelbt teroristais ir
uzdraust. Panasiai kaip arklius autostradoj. Va taip mazdaug vyx
diskusija ir spek kas laimes :)