Tema: Re: fleimas!
Autorius: amenox
Data: 2017-11-20 20:36:57
Na taip, iššūkis. Niekas nesako kad bus paprasta.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ouuv44$25h$1@trimpas.omnitel.net...

na nžn, bus matyt. bet tai bet kuriuo atveju, reikia arba daug metalo
arba daug izoliacijos. pastaruoju atveju dar saugumą užtikrint. ir daug
brangios aliktronikos visais atvejais.

įsivaizduok, tau namie iš krano per minutę bėga kažkiek litrų vandens.
ir staiga užsimanai, kad tiek pat bėgtų per sekundę. neiššūkis?