Tema: Re: fleimas!
Autorius: Tomas
Data: 2017-11-21 11:33:57
On 2017-11-21 11:03, Sail wrote:
> Xz, nepamenu jau. Bet vairuot tarsi mokiniams dar nereikia?
> Va sviesoforu dabar tikrai padaugejo. Kiek matau mokinius - palaukia
> zalios sviesos ir gatve pereina, viskas ore.
>
> Is kur tas durnas isitikinmas kad vaikas nesugebes gatves pereiti?

Visai nesenai vienas pirmokėlis Tauragėj ėjo per perėją. Baigėsi tragedija.

Kai aš augau, buvo visai saugu žaisti ar važinėti dviračiu vidury
gatvės, nes atvažiuojanti moskvičių ar žigulį išgirsdavai, kai jis buvo
dar už pusės kilometro. Dabar toje pačioje vietoje septyniom eilėm
priparkuota automobilių ir šiaip viskas kitaip.