Tema: Re: fleimas!
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-20 23:49:46
ne, cia tiesiogine paskirtis ir darbas.
zaidimas yra planuotis marsruta pagal tai, kur galetum 2x pasikrauti.
kasdien pakraudineti. laukti kol pasikraus. taupyt visokiu sviesu,
kondyskiu ir pan saskaita, kad davaziuot tuos kelis varganus km iki
namu. vazinet saltam salone uzrasojusiais langais, "kol dar nelabai
salta", nes gi reik taupIt batarke. pastoviai turet galvoj ta nuolatini
rupesti "kad tik ko nepamirst, kai reiks vaziuot ir grizt". cia gali
buti hobis - maksimum. vadinasi tai - zaislas.
uz dyka neimciau naudoti tokio shudo, kuri reikia kasdien pakraudineti,
rupintis ir stebeti.
man du kart i menesi i degaline uzsukti ir tai uzpisa. padanga va
reikejo vienu metu vis dapusti kas savaite, nes niekaip nerado kur
leidzia. nu i nx kaip uzpiso. kam man ta masina, jeigu ji netaupo laika,
o ji papildomai eikvoja? sudejes laika, kuri pisies su bugnais apie ta
EV, tai spesi ir su lievu VT suvazinet ir dar knyga paskaityt spesi.