Tema: Re: fleimas!
Autorius: amenox
Data: 2017-11-22 09:21:54
Dėl pačio EV kainos nesiginčysiu, šiandienai per daug dar, bet taip visada
būna, kažkas turi būti pirmas. :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Pas mus šeimoje antras karutis irgi EV. Šiai dienai tai nera ekonominis
variantas ir už savus tokio nepirkčiau. Taciau nepatogumo jokio ir jeigu pas
cigonus kas pirmesnis, tas graziau apsirenge, tai bent jau as ryte, jei
laisvas, imu elektrokara. Bet mes apie ka - apie siandien ar apie
perspektyvas? Lietuvoje, tokia formule (vienas didesnis ir naftinis, antras
zgrabnesnis ir ant batareikiu), pilnai isivaizduoju tenkinancia mano
poreikius jau po kokiu penkeriu metu, jei pasirodys eilinio gamintojo
modelis su tokiu paciu nuvaziuojamu atstumu, 30 procentu mazsne kaina ir
tokiu paciu ekspluatacijos sanaudu santykiu.

"amenox"  wrote in message news:ov37ak$8t9$1@trimpas.omnitel.net...

Parodžiau kad su EV važiuot pigiau, praktiškai dvigubai. Jei reikėtų maltis
tik mieste (ar biški aplink) Avensio jau kaip ir nereikėtų išvis. O dėl
kainų tai jo, nepigus malonumas, bet čia šiandien, rytoj gali viskas
keistis. Dėl lizingo tai durnas klausimas, tipo imant ne EV kas nors
skiriasi? Primenu kad su tesla važiuojasi dvigubai pigiau. :)

"Dainiushas"  wrote in message news:ov299l$k4n$1@trimpas.omnitel.net...

lizingo palūkanas priskaičiuok

nekalbant apie tai, kad prie tos teslos vis tiek reikia turėt avensį....