Tema: Re: fleimas!
Autorius: tranzoo
Data: 2017-11-20 17:10:49
mano manymu geriau betkas, kas netersia cia ir dabar. pakolkas uz ev nieko
geriau ner.

apie anglis - mazeja ju naudojimas. ne vienos naujos elektrines. net pietu
amerikoj ir kinijoj.

kad naudojama gamyboje briedo - tai ir dabar taip yra, bet tarsa ne
miestuose, uz ju, ir vis daugiau galimybiu saugiai ir svariai tai sutvarkyt.

energijos trukumas - kazkokia samokslo teorija. taip, tai issukis, bet kad
ir su lietuvos pavyzdziu - kai prispaude - per pusmety nutiesti nauji
sujungimai.

konkurencija visada imanoma. ekonomikos mokslas irgi vietoje nestovi.